24 травня 2023
18 квітня 2023 року Кабінет Міністрів України ухвалив постанову «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо надання окремих видів грошової допомоги, пільг і житлових субсидій».
Документ передбачає, зокрема:
Більшість змін, пов’язаних зі запровадженням зазначених новацій, буде реалізовано органами Пенсійного фонду України без звернення громадян. Однак деяким одержувачам житлових субсидій для оформлення виплати з урахуванням нових умов і тим самим збільшення її розміру потрібно звернутись до органів Пенсійного фонду (ПФУ). Зокрема, це стосується представників домогосподарств, у складі яких є особи, що перебувають/перебували в полоні, і це підтверджується відомостями та/або документами, наданими уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, державними реєстраторами, суб’єктами державної реєстрації, установами та організаціями в порядку та випадках, визначених законодавством.
Також громадянам, які одержують субсидії, варто пам’ятати про необхідність інформувати органи ПФУ щодо змін у майновому стані чи складі родини, якщо це впливає на призначення субсидії.
Подати необхідні документи до ПФУ можна в один із способів:
– особисто, звернувшись до обраного сервісного центру ПФУ або до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центрів надання адміністративних послуг (ЦНАПу);
– поштою, на адресу органу ПФУ;
– online – через вебпортал електронних послуг ПФУ, мобільний застосунок “Пенсійний фонд” чи через портал “Дія”.
Довідково:
Реєстрація місця проживання передбачає подання заяви про реєстрацію місця проживання до реєстру територіальної громади в паперовій формі.
Декларація місця проживання передбачає подання декларації про місце проживання в електронній формі до Єдиного державного веб-порталу електронних послуг з подальшим внесенням такої інформації до реєстру територіальної громади.
За інформацією Головного управління
Пенсійного фонду України в Чернігівській області